Specjalista Service Desk

praca it: etat dla IT Recruitment / Warszawa

Tagi: Specjalista Service Desk serwis help

Dla Naszego Klienta, firmy z branży IT z wieloletnim doświadczeniem, będącej integratorem systemów informatycznych w zakresie programowania, administracji baz danych i serwerów aplikacji, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista Service Desk

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

- wstępna analiza oraz ocena incydentów/ problemów dotyczących infrastruktury IT
- określenie źródła incydentu/ problemu, nadanie odpowiedniego priorytetu oraz ocena możliwości jego usunięcia (hardware, software, dostęp użytkowników, etc.)
- eskalacja incydentu/ problemu zgodnie z przyjętym schematem
- wsparcie pozostałych linii wsparcia w badaniu i diagnozie incydentów oraz problemów dotyczących infrastruktury IT
- aktualizacja bazy wiedzy incydentów/ problemów
- wsparcie oraz ocena nowych usług wprowadzonych w ramach Help Desk
- współudział w opracowywaniu standardowych modeli obsługi incydentów/ problemów
- dokumentowanie opracowywanych rozwiązań dla incydentów/ problemów
- koordynowanie działań związanych z obsługą incydentu/ problemu
- raportowanie obsługi incydentów/ problemów

Wymagania:

- wykształcenie w zakresie IT (informatyka lub pokrewne kierunki techniczne)
- znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji
- mocne zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- asertywność
- znajomość ITIL (certyfikaty będą dodatkowym atutem)
Mile widziane:
- praktyka na podobnym stanowisku

Oferujemy:

- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju
- możliwość poznania nowych technologii
- przyjazną atmosferę



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2012-11-28
Wyświetlona: 5507 razy