Inżynier Wsparcia Technicznego / Administrator / Support IT
dla New-Invest / Kraków
Tagi: inżynier administrator helpdesk support it
Głównym zadaniem na tym stanowisku to wsparcie techniczne dla naszych klientów w Polsce i za granicą w szczególności w krajach niemieckojęzycznych.
Zadania na tym stanowisku:
• Testowanie programów w przypadku zgłoszeń supportowych
• Udzielanie pomocy technicznej (telefonicznej i e-mailowej) dla użytkowników programów Axence w Polsce i za granicą (w jęz. niemieckim).
• Szkolenia z zakresu użytkowania programów Axence – głównie przez Internet.
• Współpraca przy przygotowywaniu produktów.
• Wyjazdy na konferencje i do klientów (niezbyt częste).
Wymagania:
• Znajomość zagadnień zarządzania i administracji sieci.
• Wykształcenie wyższe.
• Zdolności interpersonalne, konieczne w kontaktach z klientami.
• Znajomość j. niemieckiego i/lub j. angielskiego.
• Samodzielność.
Oferujemy:
• umowę o pracę lub inną preferowaną formę zatrudnienia
• wynagrodzenie ok 6000 PLN brutto
• prywatna opieka medyczna
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5692 razy