Asystent ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

praca it: etat dla Klient firmy Cyclad / Kraków

Tagi: Windows MS Office

Opis stanowiska

• Kontakt telefoniczny z klientami anglojęzycznymi
• Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami
• Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
• Określenie priorytetu zgłoszeń oraz analizowanie problemów informatycznych

Wymagania

• Wykształcenie wyższe preferowane
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Dobra organizacja i zdyscyplinowane podejście do pracy, nastawienie na szczegóły i precyzyjność w działaniu
• Podstawowa znajomość aplikacji Windows oraz pakietu MS Office
• Umiejętności analityczne będą dodatkowym atutem
• Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
• Dyspozycyjność

Oferujemy

• Możliwość rozwoju w firmie świadczącej międzynarodowe usługi outsourcingowe
• Motywacyjny system wynagrodzeń
• Pakiet szkoleniowy
• Umowę o pracę oraz pakiet socjalny



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2013-11-07
Wyświetlona: 5578 razy