Serwisant Rozwiązań Telekomunikacyjnych

praca it: etat dla JCommerce / Katowice

Tagi: Serwisant telekomunikacja praca katowice jcommerce

Już od 2005 roku działamy na rynku IT specjalizując się w realizacji różnorodnych projektów informatycznych dla klientów na rynku polskim jak i zagranicznym. Każdy projekt pozwala nam się rozwijać, dlatego nieustannie zapraszamy do współpracy nowych specjalistów. Chcemy, by wspólnie z nami tworzyli firmę, która posiada swój wyjątkowy i prawdziwy charakter, gdzie każdy projekt stwarza nieograniczone możliwości rozwoju, a codzienna praca jest prawdziwą przyjemnością.

Dlaczego warto u nas pracować:
- gwarantujemy pracę przy realizacji różnorodnych projektów
- wspieramy rozwój poprzez szkolenia w ramach Akademii Kompetencji JCommerce
- dajemy możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego poprzez zajęcia z native speaker’em
- stawiamy na przyjazną atmosferę pracy – jesteśmy zwolennikami jasnej i swobodnej komunikacji
- integrujemy się na imprezach firmowych, rozwijamy się sportowo
- oferujemy dodatki w formie karnetów rekreacyjno-sportowych oraz pakiet ubezpieczenia dodatkowego
- jako jedna z nielicznych firm w Polsce posiadamy wyróżnienie „HR Najwyższej Jakości”, co potwierdza, że jesteśmy dobrym i rzetelnym pracodawcą

Opis stanowiska:
- wsparcie dla pracowników firmy w Polsce i zagranicą w pracy z komputerem
- realizacja zadań związanych z utrzymaniem infrastruktury wspomagającej pracę call center
- realizacja zakupów sprzętu
- okazjonalne delegacje do oddziałów w Polsce
- instalacja i konfiguracja stanowisk zgodna ze standardem przyjętym w firmie;
- wykonywanie instalacji oraz bieżące utrzymanie sieci telekomunikacyjnej, sieci LAN oraz urządzeń peryferyjnych
- inwentaryzacja sprzętu oraz oprogramowania

Wymagania:
- zaawansowana znajomość systemów operacyjnych Windows 7 oraz XP
- doświadczenie w pracy z rozwiązaniami telekomunikacyjnymi (centrale telefoniczne, oprogramowanie dla Call Center)
- znajomość zagadnienia pracy systemów Windows w domenie Active Directory
- znajomość i umiejętność konfiguracji prostych urządzeń sieciowych (access point, switch, router) oraz
- znajomość i umiejętność konfiguracji urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery itp.)
- wiedza z zakresu konfiguracji oraz obsługi pakietu biurowego Office (2007 i 2010)
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność właściwego diagnozowania i usuwania usterek sprzętowych i softwareowych
- język angielski na poziomie średnio zaawansowanym
- umiejętność pracy w zespole, szybkiego podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu

Mile widziane:
- znajomość central telefonicznych Siemens HiPath oraz oprogramowania używanego do zarządzania nimi
- znajomość systemu Voxtron Contact Center
- znajomość systemów urządzeń mobilnych: Android, IOS
- certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu systemów Windows



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2014-03-11
Wyświetlona: 5704 razy