Młodszy Konsultant Service Desk

praca it: etat dla ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe S.A. / Sopot

Tagi: Service Desk Help Desk Wsparcie Użytkownika

Realizowane zadania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zgłoszeń od Klientów, monitorowanie systemów informatycznych, bieżące utrzymanie środowisk.

Nasze oczekiwania:
• bardzo dobra znajomość systemów klienckich Windows XP, Windows 7,
• podstawowa znajomość systemów UNIX,
• podstawowa znajomość zagadnień sieciowych,
• znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej),
• samodzielność i odpowiedzialność,
• komunikatywność i umiejętność współpracy z Klientem.

Mile widziane:
• posiadanie tytułu technika informatyka,
• znajomość programowania w języku skryptowym,
• znajomość systemu Windows 2003/2008 Server, MAC OS,
• posiadanie certyfikatów Microsoft,
• znajomość AD, MS Exchange,
• znajomość HTML, PHP, SQL,
• znajomość ITIL.

Zapewniamy:
• pracę w dynamicznym zespole,
• dostęp do nowoczesnych technologii,
• szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
• dobrą atmosferę pracy
• dofinansowanie do karty Multisport
• indywidualny pakiet opieki medycznej.

Atena projektuje, wdraża i integruje kompleksowe systemy informatyczne dla biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu dużymi projektami wdrożeniowymi.
Doskonaląc metody wdrożeniowe, Atena czerpie z doświadczeń i kompetencji zdobytych podczas pracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami IT dla wielu firm i instytucji w Polsce. Ze zrozumieniem specyfiki każdej z nich, opracowuje własne rozwiązania „pod klucz” z zakresów back-office, front office, middleware oraz business intelligence. Ponadto jest partnerem światowych liderów IT, w tym SAP i Microsoft.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2014-05-28
Wyświetlona: 7213 razy