Specjalista Wsparcia Technicznego – Kraków - APRISO

praca it: etat dla Apriso Sp. z o. o. / Kraków

Tagi: Specjalista Wsparcia Technicznego Kraków - APRISO

Firma Dassault Systemes jest liderem na rynku systemów MES. Opracowane systemy z rodziny Delmia Apiso pozwalają skutecznie realizować i doskonalić procesy produkcji, oraz błyskawicznie dostosowywać się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów.
Rozwiązania Dassault Systemes obejmują swym zasięgiem logistykę, kontrolę jakości i utrzymanie ruchu, pozwalając na zarządzanie produkcją i łańcuchem dostaw w czasie rzeczywistym.

W związku z ekspansją rynkową Dassault Systemes, poszukujemy do pracy kandydatów na stanowisko:

Specjalista Wsparcia Technicznego – Kraków

Zadania:
• Wsparcie techniczne produktów firmy zgodnie z procedurami
• Kontakt z administratorami systemów po stronie klienta w języku angielskim
• Reprodukcja i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów
• Regularne raportowanie postępów swoich zadań
• Współpraca z innymi działami w celu wprowadzania poprawek i usprawnień do produktu
• Utrzymanie środowisk testowych na platformie wirtualnej

Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w branży produkcji oprogramowania lub na podobnym stanowisku
• Znajomość podstaw programowania obiektowego w technologii .NET
• Praktyczna umiejętność posługiwania się językiem SQL na platformach MS SQL i Oracle
• Podstawy administracji środowisk MS Windows Server
• Zdolność analitycznego myślenia
• Silna orientacja na klienta
• Umiejętności priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu
• Komunikatywność i odpowiedzialność
• Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Wykształcenie:
• Preferowane wykształcenie wyższe/licencjat w zakresie informatyki lub nauk ścisłych



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2014-06-05
Wyświetlona: 7396 razy