Support Analyst IT Helpdesk

praca it: etat dla IKEA Retail Sp. z o.o. / Warszawa

Tagi: heldesk analyst active directory IP

Support Analyst IT Helpdesk
Miejsce pracy: Service Office Janki

Największą siłą IKEA są ludzie. Praca każdego z nas jest tak samo ważna: wspólnie dbamy o rozwój naszej firmy i wspólnie cieszymy się z jej sukcesów. To część filozofii, która uczyniła z nas największą sieć sklepów meblowych na świecie.

Kto powiedział, że rozwój zawodowy musi wyglądać jak typowa drabinka?

Kariera w IKEA jest znacznie ciekawsza!

Jeśli lubisz wyzwania i nie boisz się zmian, a przy tym dobrze znasz język angielski oraz dodatkowo rosyjski, włoski lub francuski – przyłącz się do nas.

IKEA Retail Sp. z o.o. poszukuje pracowników Helpdesku IT, którzy dołączą do naszego zespołu specjalistów, zapewniającego wsparcie użytkownikom na całym świecie. Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Zakres odpowiedzialności:
• Bieżące rozwiązywanie problemów i zapytań użytkowników,
• Rejestrowanie, analizowanie, nadawanie priorytetów, przypisywanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników według określonych rutyn,
• Monitorowanie zgłoszeń użytkowników i ich eskalacja,
• Monitoring bieżącej pracy aplikacji oraz systemów serwerowych i infrastruktury IT,
• Instalacja i koordynacja funkcjonowania sprzętu komputerowego, telefonów oraz urządzeń biurowych,
• Instalacja i koordynacja aplikacji komputerowych (IKEA, Microsoft Office),
• Zarządzanie sprzętem IT zgodnie z wewnętrznymi zasadami IKEA,
• Zapewnianie przestrzegania zasad bezpiecznego użytkowania systemów IT,
• Aktualizowanie wiedzy dot. nowych narzędzi i systemów IT,
• Świadczenie serwisu dla użytkowników sprzętu IT,
• Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych.

Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie języka polskiego i angielskiego oraz dodatkowo rosyjskiego, włoskiego lub francuskiego,
• Doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi Windows praz pakietem Microsoft Office,
• Praktyczna znajomość Active Directory,
• Znajomość technologii LAN/WAN – doświadczenie z TCP/IP,
• Umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów,
• Odporność na stres, rzetelność i samodzielność w realizacji zadań,
• Umiejętność pracy w zespole, wysoka dynamika działania oraz dyspozycyjność (praca zmianowa, również w weekendy i święta),
• Doskonale umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne,
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2014-09-18
Wyświetlona: 5278 razy