Customer Support / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (3 linia)
dla Devonshire Sp z o.o. / Warszawa
Tagi: Customer Support / Specjalista ds Wsparcia Technicznego (3 linia)
Opis Stanowiska
Osoba zatrudniona na ww stanowisku będzie odpowiedzialna za :
-Zapewnienie wsparcia istniejącym klientom korzystającym z aplikacji webowych
-Diagnozę, poszukiwanie rozwiązań oraz rozwiązywanie zaawansowanych problemów techniczncyh
-Bieżącą współpracę z zespołem Menedżerów Klienta oraz zespołem 1 i 2 linii wsparcia
-Bieżące raportowanie na temat realizowanych działań
Wymagania
-Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
-Bardzo dobra znajomość SQL oraz znajomość XML I HTML
-Znajomość bazy MySQL, PostreSQ
-Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
-Mile widziana znajomość technologii Python oraz MongoDB
Oferujemy
-Możliwosć pracy z największymi, globalnymi firmami na świecie
-Sympatyczną i luźną atmosferę pracy
-Współpracę w oparciu o dowolną formę umowy
-Realny wpływ na projekt i wysłuchanie każdego pomysłu i propozycji
-Pełne wsparcie Twojego rozwoju zawodowego
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5243 razy