Helpdesk - Wsparcie Techniczne

praca it: etat dla PGS Software / Wrocław

Tagi: windows helpdesk ms office

PGS Software to polska spółka informatyczna notowana na giełdzie. Jesteśmy jednym z największych polskich eksporterów branży IT. W naszych biurach we Wrocławiu, Rzeszowie, Warszawie i Gdańsku zatrudniamy 350 programistów i testerów. Tworzymy zaawansowane oprogramowanie dla klientów z Europy Zachodniej i USA.

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Helpdesk – Wsparcie Techniczne

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: PGS-WRO-IT-2015/03

Zakres obowiązków:
• zapewnienie prawidłowego działania urządzeń w salach konferencyjnych, usuwanie bieżących awarii oraz wdrażanie nowych rozwiązań
• wsparcie lokalnych użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego
• ewidencja i organizacja zakupów drobnego sprzętu komputerowego (np.myszki, słuchawki, głośniki itp.)
• współpraca z serwisantami sprzętu biurowego
• wsparcie biura w sprawach organizacyjnych

Wymagania:
• status studenta informatyki lub pokrewnego kierunku
• umiejętność przeprowadzania drobnych napraw i prac konserwacyjnych sprzętu komputerowego
• dobra znajomość: Windows XP/Vista/7/8, sprzętu PC oraz MS Office
• komunikatywność
• odpowiedzialność i samodzielność
• dyspozycyjność na min. ½ etatu od 1 maja
• dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:
• elastyczny czas pracy (20-30 godzin tygodniowo) umożliwiający pogodzenie wraz ze studiami dziennymi
• pracę w przyjaznej, niekorporacyjnej atmosferze
• pyszne kanapki, Cola, Fanta, Sprite, soki i ciepłe napoje bez ograniczeń
• spontanicznie organizowane zajęcia integracyjne – chodzimy na gokarty, rowery, kajaki, imprezy
• stabilne, pewne warunki zatrudnienia



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-03-18
Wyświetlona: 4618 razy