SEM Specialist (specjalista ds. reklamy internetowej)

praca it: etat dla e-Business Solutions / Agencja interaktywna / Warszawa

Tagi: SEO SEM Pozycjonowanie linki sponsorowane PPC

Oczekiwania

- doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM;

- umiejętność konfiguracji i zarządzania kampaniami Google Adwords;

- dobra znajomości narzędzi Google (AdWords, Analytics, AdPlanner);

- samodzielność w realizacji projektów, terminowość i zaangażowanie;

- umiejętności sprawnego posługiwania się językiem angielskim;

Zakres obowiązków

- budowanie strategii pozycjonowania (analiza serwisu i konkurencji, dobór słów kluczowych, dobór strategii pozycjonowania);

- prowadzenie kampanii SEM dla klientów agencji;

- monitorowanie, optymalizacja i analiza efektywności kampanii;

- sporządzanie raportów z prowadzonych działań;

Oferujemy

- możliwość prowadzenia kampanii PPC dla renomowanych Klientów;

- niepowtarzalną atmosferę pracy;

- pomoc w zdobywaniu kompetencji w zakresie SEM i SEO;

- uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych nt. e-marketingu;

- atrakcyjny system premiowy;

Mile widziane

- posiadanie certyfikatu GAP (Google Advertising Professional);

- znajomość dobrych praktyk web usability;

- doświadczenie zawodowe zdobyte w agencji interaktywnej;



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2009-12-08
Wyświetlona: 5766 razy