Associate Technical Support Manager

praca it: etat dla Cyclad / Warszawa

Tagi: Associate Technical Support Manager

Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w outsourcingu i rekrutacji dla światowych liderów branży technologicznej. Jesteśmy obecni w 5 krajach na 3 kontynentach. Myślimy i działamy globalnie, dzięki czemu naszym pracownikom możemy zaoferować duże możliwości rozwoju. Dołącz do naszego zespołu!

W chwili obecnej, dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy informatycznej, specjalizującej się w zapewnieniu bezpieczeństwa IT, poszukujemy osób zainteresowanych wyżej wymienionym stanowiskiem.

Opis stanowiska:
• Budowanie i podtrzymywanie relacji oraz skuteczna komunikacja z wewnętrznymi, zewnętrznymi klientami oraz wsparcie działań posprzedażowej grupy wsparcia regionalnego, a także firm trzecich
• Efektywne zarządzanie w celu wprowadzenia optymalnego, ciągłego wsparcia dla klientów
• Monitorowanie i zapewnienie wysokiego poziomu usług
• Reprezentowanie Global Technical Services na spotkaniach z klientami, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi.
• Współpraca z innymi działami (Sprzedaży, Doradztwa, Inżynieryjny etc.) w celu zrozumienia i hierarchizacji najważniejszych potrzeb klientów, tak aby praca tych działów przebiegała sprawnie oraz przynosiła dobre rezultaty
• Prowadzenie tygodniowego raportu, nadawanie odpowiedniego statusu podejmowanym działaniom
• Bezpośrednia praca z klientami, nadzorowanie i kierowanie procesem związanym z usunięciem problemu, na każdym jego etapie
• Bezpośrednia współpraca z Globalnymi Technicznymi Managerami dla zagwarantowania satysfakcji wszystkich klientów, poprzez zapewnienie odpowiednich środków do rozwiązania priorytetowych kwestii
• Kierowanie centrum kontaktu wszystkich spraw związanych ze wsparciem w danym regionie
• Koordynowanie konferencji telefonicznych pomiędzy klientami a grupą wsparcia klienta
• Rozwiązywanie problemów u klienta
• Pomoc w rozwijaniu oraz zarządzanie regionalną grupą wsparcia
• Wsparcie firmy poprzez rekrutację nowych pracowników

Wymagania:
• Doskonale rozwinięte zdolności komunikacyjne, umożliwiające zarządzanie oraz przeprowadzenie koniecznych zmian w dynamicznym środowisku pracy
• Zdolność dostosowania modelu komunikacji do odbiorców, uwarunkowana odpornością na stres
• Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
• Umiejętność motywacji w bardzo zmiennym środowisku pracy
• Dotychczasowe doświadczenie w kontakcie z klientem, obejmujące szeroki zakres działań
• Doświadczenie w podejmowaniu działań, mających na celu poprawę efektywności prowadzonych praktyk i procesów
• Umiejętność dostosowania się do sytuacji, bycie elastycznym
• Zdolność analizy oraz szybkiego wyciągania wniosków z uzyskanych rezultatów
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość udziału w ciekawych szkoleniach i podnoszenia kompetencji
• Stabilną i ciekawa praca w międzynarodowym zespole
• Pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych administratorem danych jest Cyclad Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chłodnej 48/1. Dane przetwarzane są dla potrzeb rekrutacji, a wgląd do nich mogą mieć potencjalni pracodawcy oraz spółki z grupy Cyclad spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Każdy kandydat ma dostęp do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-08-12
Wyświetlona: 4531 razy