Principal Technical Support Engineer

praca it: etat dla Cyclad / Warszawa

Tagi: Principal Technical Support Engineer

Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w outsourcingu i rekrutacji dla światowych liderów branży technologicznej. Jesteśmy obecni w 5 krajach na 3 kontynentach. Myślimy i działamy globalnie, dzięki czemu naszym pracownikom możemy zaoferować duże możliwości rozwoju. Dołącz do naszego zespołu!

Obecnie dla naszego klienta, zajmującego się zapewnieniem bezpieczeństwa, przechowywaniem i zarządzaniem systemami, poszukujemy kandydatów na stanowisko głównego inżyniera ds. wsparcia w Warszawie.

Opis stanowiska:
• Zapewnienie zaawansowanego wsparcia technicznego dla inżynierów, klientów i sprzedawców
• Pośredniczenie pomiędzy działem wsparcia, a działem inżynierskim
• Obecność podczas konferencji w celu rozwiązania złożonych problemów technicznych
• Kierowanie rozwojem umiejętności członków zespołu inżynierów ds. wsparcia
• Stosowanie określonych procedur oraz przestrzeganie polityki firmy w celu skutecznego rozwiązania problemów
• Poszukiwanie nowych rozwiązań dla aplikacji, systemów bezpieczeństwa i systemów operacyjnych
• Gromadzenie istotnych informacji o środowisku i wymaganiach klientów

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe, dyplom inżyniera lub odpowiednio 5 lat doświadczenia
• Ponad 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
• Posiadany certyfikat MCSA, MCSE, CCNA, CompTIA Security+ (jeden lub więcej)
• 4 lat doświadczenia w rozwiązywaniu problemów aplikacji w środowisku Enterprise
• Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows Server / Client, Mac OS, Unix i Linux
• Praktyczna wiedza na temat Active Directory Domain Name System (DNS), DHCP
• Znajomość TCP / IP, Packet Switching
• Zdolność pracy zespołowej i określania priorytetów
• Rozwinięte zdolności komunikacyjne
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Wiedza na temat technologii wirtualizacji: VMWare, Hyper-V
• Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych (Oracle)
• Wiedza na temat Firewalls, Intrusion Detection System Brands & technologies, Packet sniffers and Vulnerability Network Scanners
• Znajomość Windows Exchange lub innych

Mile widziane:
• Zdolności managerskie
• Zarządzanie działem obsługi klienta będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• Odpowiedzialną pracę pełną nowych wyzwań
• Ciągłą możliwość rozwoju zdolności managerskich
• Stabilną i ciekawa praca w międzynarodowym zespole
• Pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-09-10
Wyświetlona: 4491 razy