Specjalista Helpdesk/Service Desk

praca it: etat dla HRBusiness Consulting / Warszawa

Tagi: CCNP Collaboration WAN LAN WIFI ITIL CCNA

Aktualnie poszukuję dla jednej z wiodących, międzynarodowych firm z branży TSL Kandydata, który będzie odpowiedzialny za:

- wsparcie Global Service Desku w sprawach związanych z siecią teleinformatyczną,
- wdrażanie rozwiązań centralnych oraz zmian związanych z bezpieczeństwem sieci w kraju w ścisłej współpracy z centralnym IT,
- udział w realizacji nowych kontraktów WAN,
- standaryzacja sieci i dostosowanie rozwiązań przyjętych przez grupę do IT w Polsce



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-12-05
Wyświetlona: 4238 razy