Player Support

praca it: etat dla Huuuge / Szczecin

Tagi: Support

Huuuge Games to dynamicznie rozwijający się developer i wydawca innowacyjnych gier typu Free2Play na platformy mobilne. Nasza misja to tworzenie najlepszych gier społecznościowych dla szerokiego kręgu odbiorców.

Założyciele Huuuge Games to jedni z najbardziej doświadczonych twórców gier mobilnych, obecni w branży od 2002 roku. Doświadczenie zdobywaliśmy przez lata, współpracując z najbardziej znanymi firmami i markami. Dzięki temu wiemy jak tworzyć ekscytujące mobilne formy rozrywki.

Poszukujemy osób, które pomogą nam odnieść sukces w naszej misji zostania liderem na światowym rynku kasynowych gier społecznościowych. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się o nas więcej z www.huuugegames.com.

PLAYER SUPPORT
Miejsce pracy: Szczecin

Głównym zadaniem pracownika na tym stanowisku będzie zapewnianie profesjonalnego wsparcia graczom i użytkownikom produktów naszej firmy.

Do zadań osoby na stanowisku Player Support należy:

  • rozwiązywanie problemów z grami zgłoszonych przez kanały wsparcia klienta, wsparcie dla graczy, odpowiadanie na ich wiadomości poprzez serwisy społecznościowe, e-mail oraz chat,
  • zbieranie opinii graczy oraz wsparcie developerów przy tworzeniu usprawnień w grach, powstałych * na podstawie tych opinii,
  • monitorowanie i moderacja wspomnianych platform komunikacji.

Przy wyborze kandydata kierujemy się następującymi wymaganiami:

  • wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji,
  • biegłość w obsłudze komputera i ogólne rozeznanie w działaniu systemów teleinformatycznych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobra znajomość sieci społecznościowych, znajomość netykiety,
  • empatia i samoidentyfikacja z problemami graczy,
  • kreatywne myślenie przy rozwiązywaniu problemów,
  • dedykacja ku zapewnieniu profesjonalnej obsługi klienta,
  • pasja do gier video i znajomość rynku gier typu casual, mobile, social,
  • samodzielność.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w biurze obsługi klienta, praktycznie doświadczenie z programem Zendesk,
  • znajomość mobilnych systemów operacyjnych iOS & Android.

W zamian oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet relokacyjny i pomoc w znalezieniu lokum,
  • opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • wyjazdy i imprezy integracyjne,
  • elastyczne godziny pracy,
  • typ umowy dostosowany do Twoich potrzeb,
  • współpracę z doświadczonym zespołem w świetnej atmosferze,
  • możliwość rozwoju zawodowego w branży mobile entertainment,
  • dobrze wyposażoną i zaopatrzoną firmową kuchnię,
  • świeże owoce i zimne napoje każdego dnia.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o nadsyłanie CV na poniższy adres.
Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2016-03-24
Wyświetlona: 3894 razy