Specjalista ds. Jakości Systemu CRM
dla People Sp. z o.o. / Warszawa
Dla naszego Klienta – szanowanej, globalnej instytucji finansowej, należącej do grupy bankowej, dostarczającej usługi finansowe do ponad 200 milionów klientów indywidualnych oraz korporacyjnych, będącej liderem w swojej branży poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Jakości Systemu CRM
Nr ref.: CRM/0610/KT
Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj pracy: praca stała
Do głównych zadań na tym stanowisku należy:
• Weryfikacja jakości systemu informatycznego CRM (Customer Relationship Management) od strony wymagań biznesowych.
• Przygotowywanie i realizowanie scenariuszy testowych.
• Zapewnienie jakości środowiska produkcyjnego.
• Przygotowywanie danych i raportów na podstawie informacji dostępnej w systemie CRM.
• Współpraca z zespołem technologicznym.
Oczekiwane kwalifikacje i umiejętności:
• Wykształcenie wyższe lub student IV, V roku.
• Doświadczenie w dziale zajmującym się testowaniem aplikacji będzie dużym atutem.
• Znajomość zasad działania dużych aplikacji wspierających sprzedaż.
• Dobra znajomość SQL.
• Znajomość MS Office – zwłaszcza Excel, Word.
• Dobra znajomość języka angielskiego.
• Bardzo dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w warunkach stresowych.
Nasz Klient oferuje:
• Szansę rozwoju zawodowego wspieraną przez stabilną organizację o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Pakiet szkoleń dostosowany do indywidualnych potrzeb.
• Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia.
• Szerokie świadczenia socjalne.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5023 razy