Administrator IT/Helpdesk
dla Gemius SA / Warszawa
Tagi: Debian GNU/Linux MS Windows XP/Vista/7 PC TCP/IP LAN
Zadania przyszłego pracownika
* pomoc użytkownikom systemów MS Windows, Linux, * instalacja i konfiguracja nowych stacji roboczych, * opieka nad firmową siecią, serwerami usług lokalnych i systemem archiwizowania danych.Oczekiwania wobec kandydatów
Poszukujemy osoby, która wyróżnia się:
* bardzo dobrą znajomością systemów Debian GNU/Linux, MS Windows XP/Vista/7, * bardzo dobrą znajomością aplikacji Microsoft Office/OpenOffice.org, * bardzo dobrą znajomością komputerów PC, * znajomością zagadnień sieciowych (TCP/IP, LAN), * znajomością obsługi urządzeń sieciowych, * znajomością języka angielskiego, * samodzielnością, dokładnością i komunikatywnością.Dodatkowymi atutami będą
* znajomość systemu FreeBSD, * znajomość serwerów usług – plików, SQL.Możliwości rozwoju
Osoba, która dołączy do Działu Administratorów, będzie miała możliwość współkreowania sukcesu nowoczesnej firmy badawczej. Będzie miała możliwość wykazania się przy rozwiązywaniu problemów związanych z przetwarzaniem dużych ilości danych. Ponadto zapewniamy warunki rozwoju zawodowego i pracę z zespołem dynamicznych, młodych ludzi.
Proces rekrutacji
Rekrutacja rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych, której wyniki są podstawą zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną. Kolejny etap to rozwiązanie przez kandydatów zadania rekrutacyjnego, które ocenione będzie przez przyszłych przełożonych. Wyłoniona w procesie selekcji osoba zaproszona zostanie na rozmowę, podczas której omówione zostaną szczegóły współpracy.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 6364 razy