Kierownik/Specjalista ds. Obsługi Klientów

praca it: etat dla New-Invest / Poznań

Tagi: Obsługa Klienta

Dla Naszego Klienta, zajmującego się projektowaniem i tworzeniem kompleksowych oprogramowań i aplikacji Internetowych dla zagranicznych klientów poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik/Specjalista ds. Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Białystok
Widełki finansowe: 5 000 – 12 000 netto B2B uzależnione od doświadczenia i umiejętności

Zakres obowiązków:
• Nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta,
• Zapewnienie satysfakcji klienta w ramach obsługiwanego kontraktu,
• Nadzór nad właściwą realizacją procedur obsługi klienta,
• Proaktywne rozwijanie współpracy z klientem,
• Ścisła współpraca z działem IT.

Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2), dodatkowy język obcy będzie atutem np. niemiecki,
• Szeroka wiedza z różnych dziecin np.: finanse, służba zdrowia, media itp.,
• Wykształcenie wyższe,
• Doskonałe umiejętności interpersonalne,
• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz podejmowania decyzji,

Sukcesy związane z pracą przy Startupach będą dużym atutem

Dodatkowe profity:
• Ciekawe projekty realizowane w międzynarodowym środowisku,
• Indywidualne podejście do pracownika oraz przyjemną atmosferę w pracy,
• Możliwość ciągłego rozwoju i uczenia się,
• Wygodne i nowoczesne stanowisko pracy,
• Cykliczne wyjazdy i spotkania integracyjne (szkolenia, imprezy).



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2017-01-24
Wyświetlona: 4210 razy