Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego

praca it: etat dla Tigura Sp. z o. o. / Poznań

Tagi: helpdesk

Tigura Sp. z o.o. dla swojego Klienta – uznanego integratora rozwiązań i systemów informatycznych, poszukuje Kandydata na stanowisko:

MŁODSZY SPECJALISTA HELP DESK
Miejsce pracy: Poznań

OPIS STANOWISKA:

kompleksowa obsługa zleceń serwisowych;
zapewnienie klientom opieki typu Help Desk;
udział we wdrożeniach;
przygotowywanie dokumentacji.

OCZEKIWANIA:

wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziani studenci studiów technicznych;
doświadczenie komercyjne na podobnym stanowisku nie jest konieczne!
zainteresowanie informatyką;
znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux), podstaw Microsoft Server oraz sieci LAN
znajomość języka angielskiego pozwalająca na korzystanie z dokumentacji technicznej;
dbałość o szczegóły;
kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
gotowość do podejmowania podróży służbowych.
prawo jazdy kat. B

KLIENT OFERUJE:

atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności;
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w branży IT;
przyjazną atmosferę;
wysokiej klasy sprzęt;
udział w interesujących i rozwijających projektach;
kontakt z najnowocześniejszymi technologiami.

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).



Jak składać oferty pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: z dopiskiem Młodszy Inżynier Help Desk

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2018-02-09
Wyświetlona: 129 razy