Specjalista ds. wsparcia klienta
dla ALTIMI / Wrocław
Tagi: helpdesk
Altimi Software House to 15 lat doświadczenia i ponad 230 zrealizowanych projektów. Takie rezultaty są powodem do dumy. Jednak ważniejsza jest dla nas praca z ludźmi, których lubimy, którzy nas inspirują i którzy tak jak my pasjonują się tworzeniem oprogramowania szytego na miarę. Wspólnie kreujemy rozwiązania, które zmieniają świat wokół nas na lepsze, ułatwiając życie ludziom, którzy używają naszych produktów.
Dołącz do nas!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Obsługa klientów w obszarze rozwiązywania problemów technologicznych
Udzielanie wsparcia klientom w oparciu o gotowe rozwiązania oraz scenariusze naprawy
Prowadzenie, rzetelnych, merytorycznych rozmów telefonicznych
OCZEKIWANIA:
Bardzo dobra znajomość języków obcych: angielskiego i niemieckiego / francuskiego
Komunikatywność
Umiejętność słuchania ze zrozumieniem
Gotowości do pracy dwuzmianowej ( 6:00-12:00, 12:00-18:00)
Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest wymagane
Nie wymagamy wiedzy w zakresie technologicznym
OFERUJEMY:
Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji w obszarze IT
Współpracę z wiodącymi firmami z branży IT
Pakiet świadczeń dodatkowych (Mulitisport, Luxmed, Ubezpiecznie)
Pracę w miłej atmosferze
Wsparcie dedykowanego Specjalisty ds. Rekrutacji podczas procesu rekrutacji
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 7327 razy