Specjalista Service Desk

praca it: etat dla Britenet / Lublin

Tagi: Service Desk Help Desk Lublin Britenet IT

Chcesz rozwijać swoją karierę w firmie, gdzie dobra atmosfera pracy jest równie ważna jak profesjonalizm?
Britenet to kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu IT i realizacji projektów informatycznych; 500 specjalistów dbających o jakość i szczegóły; nowoczesne centra kompetencyjne w 4 oddziałach w Polsce. Najlepsze miejsce pracy IT 2015, 2016, 2017 w Polsce (wg. Computerworld- TNS)

Zobacz co się u nas dzieje na: https://pl-pl.facebook.com/BriteNet

Stanowisko: Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Lublin, ul. Hamleta

Co oferujemy:
ATMOSFERA: zapewniamy długoterminową i przyjemną współpracę
w Najlepszym Miejscu Pracy IT (tytuł zdobyty trzykrotnie w badaniach AudIT Computerworld – TNS)
ROZWÓJ: finansujemy certyfikaty, szkolenia i naukę j. angielskiego, umożliwiamy ścieżkę kariery
BEZPIECZEŃSTWO: dobre pensje, stabilne zatrudnienie, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna, ponad 11-letnie doświadczenie na rynku
ROZRYWKA: organizujemy epickie wyjazdy integracyjne, regularne odwiedziny pubów, coroczne przyjęcia wigilijne, imprezy dla naszych dzieciaków
AKTYWNOŚĆ: karta Multisport, karnety na basen, sponsoring firmowych grup sportowych i udziału w zawodach
BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY: ergonomiczne, nowoczesne biura i centra kompetencyjne, wyposażone kuchnie, całkiem niezła kawa, codzienne dostawy owoców do naszych biur, chillout room-y w największych oddziałach

Opis zadań:
 telefoniczna obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
 telefoniczne wsparcie techniczne systemów aplikacyjnych
 weryfikacja zgłoszeń pod kątem potencjalnych błędów i przekierowanie ich do drugiej linii wsparcia technicznego
 przygotowanie raportów
 realizacja zadań administracyjnych
 współpraca z innymi działami w firmie

Nasze oczekiwania:
 wysokie umiejętności komunikacyjne
 umiejętność pracy z trudnym klientem
 odporność na stres
 umiejętność pracy z danymi (analityczny umysł, drobiazgowość)
 doświadczenie w obsłudze klienta
 znajomość Word & Excel
 pomysłowość
 umiejętność zarządzania czasem pracy (obsługa kilku projektów równocześnie)
 mile widziane doświadczenie w bezpośredniej/telefonicznej obsłudze klienta.

Informujemy, iż administratorem Państwa danych będzie grupa kapitałowa Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207, Warszawa.

Wszystkich aplikujących Kandydatów prosimy o obowiązkowe zawarcie w CV następującej formuły: “Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez grupę kapitałową Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207, Warszawa dla realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2014, Nr 1182 z późn. zm.). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2019-01-07
Wyświetlona: 594 razy