Specjalista Service Desk
dla Britenet / Lublin
Tagi: Service Desk Help Desk Lublin Britenet IT
Chcesz rozwijać swoją karierę w firmie, gdzie dobra atmosfera pracy jest równie ważna jak profesjonalizm?
Britenet to kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu IT i realizacji projektów informatycznych; 500 specjalistów dbających o jakość i szczegóły; nowoczesne centra kompetencyjne w 4 oddziałach w Polsce. Najlepsze miejsce pracy IT 2015, 2016, 2017 w Polsce (wg. Computerworld- TNS)
Zobacz co się u nas dzieje na: https://pl-pl.facebook.com/BriteNet
Stanowisko: Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Lublin, ul. Hamleta
Co oferujemy:
∙ ATMOSFERA: zapewniamy długoterminową i przyjemną współpracę
w Najlepszym Miejscu Pracy IT (tytuł zdobyty trzykrotnie w badaniach AudIT Computerworld – TNS)
∙ ROZWÓJ: finansujemy certyfikaty, szkolenia i naukę j. angielskiego, umożliwiamy ścieżkę kariery
∙ BEZPIECZEŃSTWO: dobre pensje, stabilne zatrudnienie, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna, ponad 11-letnie doświadczenie na rynku
∙ ROZRYWKA: organizujemy epickie wyjazdy integracyjne, regularne odwiedziny pubów, coroczne przyjęcia wigilijne, imprezy dla naszych dzieciaków
∙ AKTYWNOŚĆ: karta Multisport, karnety na basen, sponsoring firmowych grup sportowych i udziału w zawodach
∙ BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY: ergonomiczne, nowoczesne biura i centra kompetencyjne, wyposażone kuchnie, całkiem niezła kawa, codzienne dostawy owoców do naszych biur, chillout room-y w największych oddziałach
Opis zadań:
telefoniczna obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
telefoniczne wsparcie techniczne systemów aplikacyjnych
weryfikacja zgłoszeń pod kątem potencjalnych błędów i przekierowanie ich do drugiej linii wsparcia technicznego
przygotowanie raportów
realizacja zadań administracyjnych
współpraca z innymi działami w firmie
Nasze oczekiwania:
wysokie umiejętności komunikacyjne
umiejętność pracy z trudnym klientem
odporność na stres
umiejętność pracy z danymi (analityczny umysł, drobiazgowość)
doświadczenie w obsłudze klienta
znajomość Word & Excel
pomysłowość
umiejętność zarządzania czasem pracy (obsługa kilku projektów równocześnie)
mile widziane doświadczenie w bezpośredniej/telefonicznej obsłudze klienta.
Informujemy, iż administratorem Państwa danych będzie grupa kapitałowa Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207, Warszawa.
Wszystkich aplikujących Kandydatów prosimy o obowiązkowe zawarcie w CV następującej formuły: “Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez grupę kapitałową Britenet z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30, 01-207, Warszawa dla realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2014, Nr 1182 z późn. zm.). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 6628 razy