Serwisant/help-desk – Poznań (kod ref.: pwn.pl/ITS/SH-08-11/s)
dla pwn.pl / Poznań
Tagi: serwis serwisant helpdesk pwn pl Poznan
W związku z intensywnym rozwojem firmy pwn.pl sp. z o.o., spółka z Grupy Wydawniczej PWN, lider na rynku interaktywnych rozwiązań dla edukacji oraz językowych, właściciel serwisów www.translatica.pl oraz www.eduterapeutica.pl,poszukuje kandydata na stanowisko:
Serwisant/help-desk – Poznań (kod ref.: pwn.pl/ITS/SH-08-11/s)
Oferujemy:
• pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Poznaniu,
• świetną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole,
• nowoczesny służbowy komputer,
• możliwość rozwoju zawodowego przy nowych technologiach oraz wyzwaniach biznesowych,
• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do stanowiska, doświadczenia, umiejętności i zaangażowania; opiekę medyczną i inne benefity,
Wymagania:
• wykształcenie na poziomie technik informatyk lub wyższe,
• min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
• dobrej prezencji i wymowy na potrzeby osobistej i telefonicznej obsługi Klientów i współpracowników,
• umiejętności i chęci rozwiązywania problemów,
• optymizmu i pozytywnego nastawienia do pracy,
• efektywnej komunikacji w sprawach technicznych z osobami nietechnicznymi,
• znajomości poprawnego języka polskiego w mowie i w piśmie, komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie,
• bardzo dobrej znajomości obsługi biurowego sprzętu komputerowego (notebooki, drukarki etc.), dobrej orientacji w rynku tych urządzeń,
• bardzo dobrej znajomości systemów MS Windows XP, Vista i 7 oraz typowego oprogramowania, średniej znajomości GNU/Linux,
• dobrej znajomości pakietu MS Office,
• umiejętności efektywnego korzystania z Internetu,
Mile widziane:
• znajomość aplikacji klasy CRM i ERP, systemów pocztowych, IM oraz innych typowych systemów biznesowych,
• umiejętność pisania makr MS Office,
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 7455 razy