Specjalista ds. pozycjonowania stron, marketingu w wyszukiwarkach i zdobywania ruchu (SEM, SEO, PPC)

praca it: etat dla Agencja interaktywna Migomedia / Warszawa

Tagi: sem seo pozycjonowania wyszukiwaki google linki sponsorowane

Reklama w wyszukiwarkach internetowych jest Twoją pasją? Tajniki zdobywania ruchu masz w małym palcu? Na pozycjonowaniu zjadłeś zęby? Właśnie Ciebie szukamy.

Agencja interaktywna Migomedia szuka doświadczonej osoby na stanowisko “specjalista ds. pozycjonowania stron, marketingu w wyszukiwarkach i zdobywania ruchu” (SEM, SEO, PPC), która dołączy do obecnego zespołu.

Migomedia zajmuje się kompleksową obsługą firm i instytucji w Internecie. Wśród wielu ciekawych i znanych klientów są m.in.: Metro Warszawskie, TVP, Millward Brown SMG/KRC, TOITOI. Agencja pracuje również dla ważnych, godnych zaufania i znanych instytucji: Sądu Okręgowego, Prokuratury Okręgowej, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (Kancelaria Premiera), Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Skarbu Państwa.

_____________________________
> Wymagania

  • Znajomość branży SEM (SEO, PPC) oraz narzędzi niezbędnych do pracy
  • Wiedza na temat sposobu działania wyszukiwarek internetowych
  • Wiedza na temat pozyskiwania ruchu na strony internetowe
  • Znajomość i umiejętność używania narzędzi do analityki internetowej
  • Minimum roczne doświadczenie na równoległym/podobnym stanowisku poparte dowodami umiejętności i skuteczności
  • Ponadto niezbędne: inicjatywa i samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy i czasu, kultura osobista, uczciwość wobec klienta, siebie, firmy, lojalność, umiejętność słuchania, terminowość, umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • Mile widziane: osoby z ukończonymi studiami w zakresie marketingu o specjalności marketing internetowy, znajomość rynku internetowego od strony biznesowej, doświadczenie zdobyte w agencji interaktywnej

_____________________________
> Zakres obowiązków

  • Opracowywanie, ustawianie i prowadzenie działań reklamowych (m.in. linki sponsorowane Google, Facebook)
  • Przygotowywanie planów i strategii działań
  • Analiza efektywności i optymalizacja prowadzonych działań
  • Monitorowanie ruchu oraz tworzenie i interpretowanie raportów
  • Kontrolowanie budżetów i realizacji celów
  • Przeprowadzanie audytów stron
  • Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych
  • Pozyskiwanie ruchu z alternatywnych źródeł
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania ruchu
  • Pomoc i współpraca przy tworzeniu ofert i umów
  • Dokumentowanie i raportowanie swojej pracy

_____________________________
> Gwarantowane

  • Stabilna i ambitna praca bez nadgodzin w doświadczonej agencji interaktywnej (biuro w centrum Warszawy)
  • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Samodzielność i ciekawe kampanie
  • Wsparcie zespołu
  • Wszelkie narzędzia do pracy (telefon, komputer, napoje i pyszna kawa z ekspresu)
  • Umowa o pracę (możliwe także inne formy)
  • Przyjazna atmosfera w wesołym zespole

___________________________
> Dodatkowe informacje

  • Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję
  • Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”


Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2011-08-15
Wyświetlona: 6704 razy