Brand Community Manager (Moderator kanałów społecznościowych)

praca it: etat dla Focus Media Group / Polska

Tagi: buzz moderator social media warszawa facebook

Comfitura jest spółką działającą od 2010 r. w szeroko pojętym obszarze interactive. Należymy do grupy Focus Media Group obecnej na rynku od 7 lat. W 2010 Focus Media Group utworzył grupę kapitałową – holding składający się z 3 agencji, działających w obszarach typu creative marketing services. Focus Media Group jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Tradycyjne kanały komunikacji wzbogacamy o unikalne rozwiązania technologiczne w zakresie nowoczesnego marketingu bezpośredniego. Jesteśmy otwartymi ludźmi i chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem.

Jesteśmy agencją:
• butikiem kreatywnym
• kopalnią niekonwencjonalnych pomysłów, gdzie clue stanowi koncept i to właśnie konceptem / innowacyjnością w podchodzeniu do wyzwań wygrywamy przetargi
• dzięki strukturze holdingowej Focus Media Group sprzedaje swoim Klientom zintegrowane działania, nie tylko Internet!

Aktualnie szukamy: Brand Community Junior Manager (Moderator kanałów społecznościowych)
Miejsce pracy: cała Polska
Typ: zdalny lub opcjonalnie na miejscu w siedzibie agencji w Warszawie

Jeżeli:
• swobodnie poruszasz się we wszystkich zagadnieniach dotyczących Internetu
• Internet jest Twoim „konikiem”, pasjonuje Cię, zadziwia,…
• „Siedzisz na fejsie” i znasz go na wylot
• Umiesz wejść w skórę ludzi, do których piszesz
• Masz lekkie pióro
• Z łatwością przekładasz pomysły kreatywne (styl tworzonych treści) na język marki

Oczekiwania:
• Potrafisz kreować angażujące innych treści na forach oraz kanałach społecznościowych
• Będziesz budował trwałe relacje z innymi użytkownikami, nie tylko poprzez ich moderowanie, ale również nadzór kreatywny = nowe pomysły na ich inicjowanie
• Sprawował pieczę kreatywną i copywriterska nad stronami wybranych marek w mediach społecznościowych
• Będziesz brał aktywny udział w tworzeniu, realizacji i weryfikacji strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych
• Codzienne będziesz monitorował i reagował na treści tworzone przez innych członków społeczności poszczególnych marek w obszarze social media
• Musisz być skrupulatny, ponieważ będziesz składał raporty ze swojej działalności – świadczące o wynikach Twojej pracy

Mile widziane:
• Wyższe wykształcenie w jednym z obszarów: socjologia, psychologia, dziennikarstwo, PR lub podobnych
• Sukcesy w obszarze działań w społecznościach



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2011-12-12
Wyświetlona: 3651 razy