Inżynier Pomocy Technicznej (support DE)/administrator

praca it: etat dla New-Invest / Kraków

Tagi: administrator help desk helpdesk support inżynier

Głównym zadaniem na tym stanowisku to wsparcie techniczne dla naszych klientów w Polsce i za granicą w szczególności w krajach niemieckojęzycznych.

Zadania na tym stanowisku
• Testowanie programów w przypadku zgłoszeń supportowych
• Udzielanie pomocy technicznej (telefonicznej i e-mailowej) dla użytkowników programów w Polsce i za granicą (w jęz. niemieckim).
• Szkolenia z zakresu użytkowania programów- głównie przez Internet.
• Współpraca przy przygotowywaniu produktów.
• Wyjazdy na konferencje i do klientów (niezbyt częste).

Wymagania
• Znajomość zagadnień zarządzania i administracji sieci.
• Wykształcenie wyższe.
• Zdolności interpersonalne, konieczne w kontaktach z klientami.
• Znajomość j. niemieckiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się za pomocą e-maila (klienci zagraniczni). Znajomość w mowie – komunikatywna.
• Mile widziana znajomość j. angielskiego.
• Samodzielność.

Oferujemy:
• Świetną atmosferę pracy, elastyczne godziny pracy.
• Prywatna opieka medyczna
• Umowa o pracę (pełny etat), umowa o dzieło lub faktura (do wyboru).



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2013-04-25
Wyświetlona: 5423 razy