Starszy Programista Gier (Senior Game Programmer)

praca it: etat dla Techland Sp.z o.o / Warszawa

Tagi: Starszy Programista Gier (Senior Game Programmer)

Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry – serie Dead Island czy Call of Juarez, zostały wydane w większości krajów na świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 5 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. Obecnie pracujemy nad dwoma nowymi tytułami: największą w historii firmy produkcją Dying Light oraz Hellraid – grą osadzoną w klimatach dark fantasy. Wykorzystujemy i tworzymy nowe zaawansowane technologie informatyczne. Zatrudniamy najlepszych specjalistów w branży.

Aktualnie do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko:
Starszy Programista Gier
(Senior Game Programmer)
(miejsce pracy: Wrocław lub Warszawa)

Główne zadanie to projektowanie i implementacja złożonych systemów w najnowszych grach video Dying Light i Hellraid powstających we wrocławskim studio Techlandu – zgodnie z doświadczeniem i zainteresowaniami Kandydata

Oczekujemy:
• doskonałej znajomości C++
• doświadczenia w co najmniej pięciu wskazanych aspektach tworzenia gier albo eksperckiego poziomu wiedzy w zakresie jednego z nich:
- mechanizmy sztucznej inteligencji wykorzystywane w grach (np. podejmowania decyzji, sposoby reprezentacji przestrzeni, algorytmy wyszukiwania drogi)
- mechanika gracza (poruszanie się / walka / interakcja z otoczeniem)
- animowanie postaci (FPP / TPP)
- zagadnienia sieciowe (działanie gry w środowisku sieciowym, architektura peer2peer i client-server, tryby rozgrywki cooperative i competitive)
- zarządzanie światem gry / rozgrywką
- interfejs graficzny (menu, hud)
- wsparcie skryptowania / designu poziomów gry / questów
- tworzenie narzędzi wspierających tworzenie gry
- fizyka w grach (dynamiczne środowisko / symulacja pojazdów)
- zagadnienia związane z dźwiękiem (używane standardy, inżynieria dźwięku, cyfrowe przetwarzanie sygnału)
• przynajmniej jednego wydanego tytułu wieloplatformowego na PC / Xbox 360 / PS3 lub trzech ukończonych i opublikowanych tytułów na platformy mobilne / dystrybuowane elektronicznie
• autentycznej pasji do gier i ich tworzenia oraz znajomości najnowszych tytułów i trendów panujących w grach komputerowych, a w szczególności grach FPP
• wysoko rozwiniętych zdolności komunikacji i współpracy w zespole, popartych doświadczeniem
• znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym pracować z dokumentacją
• mile widziane doświadczenie w pracy w metodykach Agile

Dlaczego warto u nas pracować?
• Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane.
• Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika – Chrome Engine 6.
• Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także – po prostu – świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji (wszyscy jesteśmy ze sobą „na Ty”), możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne.
• Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych (fundusz emerytalny z dodatkowym ubezpieczeniem na życie, opieka zdrowotna i karta Multisport, prezenty okolicznościowe, na bieżąco aktualizowana o najnowsze pozycje biblioteka książek i gier, zniżka na wszystkie produkty firmy, nisko oprocentowane pożyczki dla pracowników itp.).



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2013-07-15
Wyświetlona: 5141 razy