Customer Support Specialist

praca it: etat dla Cyclad Polska / Warszawa

Tagi: support customer 2 linia wsparcia 3 linia wsparcia

Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z amerykańskimi korzeniami, która rozszerza właśnie działalność na rynek polski, poszukujemy osób na stanowisko Customer Support Specialist do pracy w Warszawie.

Opis stanowiska:
•Zapewnie trzeciej linii wsparcia dla zewnętrznych i wewnętrznych klientów
•Zarządzanie pojawiającymi się incydentami oraz problemami z wykorzystaniem EMEA dot. wsparcia automatyzacji produktów Klienta
•Rozwijanie wewnętrznych materiałów szkoleniowych dotyczących produktów klienta
•Ścisła współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:
•Co najmniej 3 lata doświadczenia na 2 linii wsparcia
•Komunikatywna znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego
•Umiejętność analitycznego myślenia
•Motywacja do pracy z klientem
•Umiejętność pracy w zespole
•Dobra organizacja pracy

Firma oferuje:
•Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
•Duże możliwości rozwoju
Konkurencyjne wynagrodzenie



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2013-08-30
Wyświetlona: 4780 razy