Service Desk Team Leader
dla Experis IT (Manpower Group) / Poznań
Tagi: Service Desk Team Leader Supervisor
Światowy lider rekrutacji specjalistów i kadry zarządzającej głównie w obszarach IT, inżynieria i finanse. Experis powstał z połączenia wiedzy i doświadczenia Manpower Professional oraz Elan IT.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Service Desk Team Leader
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 774742
Opis stanowiska:
Osoba na stanowisku Service Desk Team Leader będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie zespołem Service Desk
- Delegowanie zadań oraz zapewnienie optymalnego podziału obowiązków
- Zarządzanie incydentami krytycznymi
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Motywowanie i dbanie o rozwój pracowników
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość metodologii ITIL
- Zorientowanie na osiąganie założonych celów
- Otwartość na nowe wyzwania
- Umiejętność motywowania pracowników oraz delegowania i rozliczania zadań
- Samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy podległego zespołu
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Uczestnictwo w ciekawych, międzynarodowych projektach
- Bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport, fundusz socjalny)
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5989 razy