Specjalista ds. obsługi Klienta niemieckojęzycznego
dla Simplika Sp. z. o o. / Warszawa
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klienta zagranicznego (z Niemiec) rejestrowanie i raportowanie zgłoszeń techniczne wsparcie użytkowników sprzętu jednej z największych na
świecie firm elektronicznych Opis wymagań: bardzo dobra znajomość języka niemieckiego dobra znajomość obsługi komputera umiejętność analizowania potrzeb klienta odporność na stres komunikatywność i otwartość na rozwiązywanie problemów
Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...
« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Opublikowana 2009-05-12
Wyświetlona: 5282 razy
Wyświetlona: 5282 razy