Help Desk/Specjalista IT
dla Devonshire Sp z o.o. / Warszawa
Dla naszego Klienta, firmy z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko:
Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
KD/HD/14
Opis Stanowiska:
zapewnienie wsparcia w zakresie pomocy technicznej oraz obsługi awarii i problemów poprzez system pomocy technicznej, połączenia zdalne, email, telefon oraz w miejscu instalacji
rozwiązywanie problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera – OS Windows oraz aplikacje
przyjmowanie i monitorowanie zgłoszeń
szybkie reagowanie na incydenty
efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia
Wymagania:
dostępność od zaraz
biegła znajomość systemów operacyjnych Microsoft (Windows XP, Windows 7)
wiedza z zakresu budowy i konfiguracji komputerów PC
znajomość zagadnień sieciowych, protokołów TCP/IP, konfiguracji FireWall
znajomość narzędzi pomocy zdalnej
umiejętność rozwiązywania awarii i problemów z zakresu IT
umiejętności komunikacyjne
umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami wewnętrznymi
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
status studenta
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub własną działalność gospodarczą
pracę w prestiżowej firmie
możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w miedzynarodowej korporacji
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie na adres : [email protected]
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
Agencja zatrudnienia (nr licencji 3260)
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5303 razy