Specjalista ds. wsparcia klienta

praca it: etat dla CodiLime Sp. z o.o. / Warszawa

Tagi: pomoc techniczna customer support

CodiLime – firma tworząca od podstaw i wdrażająca najwyższej jakości oprogramowanie dla firm działających w branży telekomunikacyjnej i finansowej poszukuje do swojego zespołu osób na stanowisko

Specjalista ds. wsparcia klienta

Głównym celem stanowiska jest zdalne wsparcie użytkowników systemów komputerowych firmy informatycznej NTT i3 z siedzibą w Palo Alto.

Podstawowe obowiązki
• Odbieranie połączeń (telefon, e-mail, chat) od użytkowników produktów w godzinach 18.00-02.00
• Pomoc użytkownikom w zakresie samodzielnego rozwiązywania zgłaszanych problemów
• Sporządzanie raportów / sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów

Wymagania
• Biegła znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny
• Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (Word, Excel, Google docs, przeglądarka, aplikacja webowa)
• Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziani studenci kierunków informatycznych / technicznych lub zainteresowanie takimi zagadnieniami
• Rzetelność i skrupulatność

Oferujemy
• Szkolenie wdrażające
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Relaks w fun roomie
• Możliwość pracy w młodym, dynamicznym, odnoszącym międzynarodowe sukcesy zespole



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2014-06-30
Wyświetlona: 5510 razy