Helpdesk

praca it: etat dla Devonshire Sp z o.o. / Kraków

Tagi: Wsparcie techniczne Helpdesk IT praca umowa CCNA Sieci Inżynier Customer Service Support

Opis Stanowiska

•wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów operacyjnych: Windows, Linux oraz Mac
•kontakt z zagranicznymi użytkownikami – praca na co dzień w języku angielskim
•kontakt z użytkownikami za pośrednictwem: telefonu, ticketów, e-maili
•prowadzenie dokumentacji technicznej w celu usprawnienia działania zespołu helpdesk
•umiejętność działania samodzielnie jak i w zespole

Wymagania

•min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
•znajomość systemów operacyjnych: Windows, Linux oraz Mac
•min. 2 lata doświadczenia w administrowaniu systemem Windows oraz Mac
•min. 1 rok doświadczenia w utrzymywaniu systemów Linux
•min. 1 rok doświadczenia w pracy związanej z naprawą hardware’u i urządzeń peryferyjnych
•certyfikat CCNA mile widziany
•język angielski na poziomie zaawansowanym – poziom C1
•umiejętność pracy pod presją czasu
•umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie

Oferujemy

•pracę w prestiżowej, międzynarodowej organizacji
•możliwość rozwoju w strukturach firmy
•współpracę z najwybitniejszymi specjalistami w kraju



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2014-07-30
Wyświetlona: 5742 razy