IT User Supporter / Inżynier ds. wsparcia
dla New-Invest / Warszawa
Tagi: support wsparcie obsługa klienta IT
IT User Supporter
Zakres odpowiedzialności:
• wysokiej jakości wsparcie techniczne dla operatorów systemów rezerwacyjnych w biurach podróży (telefonicznie oraz e-mail)
• rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń oraz monitorowanie statusu ich realizacji
• wyznaczanie osób w dziale IT odpowiedzialnych za realizację zadań oraz osób mogących weryfikować zgłoszenia od strony klienta
• przeprowadzanie testów funkcjonalnych systemu
• zarządzanie bazą modyfikacji
• utrzymanie i rozwijanie dokumentacji użytkowej
• przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi BlueVendo
Potrzebujemy:
• umiejętności w komunikacji z klientem oraz zespołem IT
• sympatii do klienta i zespołu
• dokładność, staranność oraz umiejętność wnikliwego poznawania zagadnień i problemów występujących w systemach rezerwacyjnych
• biegłość w obsłudze oprogramowania biurowego (MS Office/Przeglądarki internetowe)
• swoboda w wyrażaniu się w formie pisemnej w języku polskim
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie
Pomocne umiejętności:
• znajomość branży turystycznej
• umiejętność analizowania kodu HTML, PHP i SQL
• umiejętność projektowania i tworzenia planów testów, przypadków i scenariuszy testowych
• znajomość niemieckiego, węgierskiego, bądź czeskiego
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4961 razy