Support Specialist

praca it: etat dla New-Invest / Warszawa

Tagi: support wsparcie obsługa klienta IT helpdesk help-desk

Zakres odpowiedzialności:
• profesjonalne wsparcie dla touroperatorów oraz agentów turystycznych w biurach podróży (telefonicznie oraz e-mail)
• przyjmowanie oraz analizowanie zgłoszeń od użytkowników systemu oraz monitorowanie statusu ich realizacji
• wyznaczanie osób w dziale IT odpowiedzialnych za realizację zadań
• przeprowadzanie testów funkcjonalnych systemu
• przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu

Potrzebne umiejętności:
• sympatia do klienta i zespołu
• umiejętność w komunikacji z klientem oraz zespołem IT
• dokładność, staranność oraz umiejętność wnikliwego poznawania zagadnień i problemów występujących w systemach rezerwacyjnych
• umiejętność realizowania powtarzalnych zadań z zaangażowaniem
• biegłość w obsłudze oprogramowania biurowego (MS Office/Przeglądarki internetowe)
• swoboda w wyrażaniu się w formie pisemnej w języku polskim
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie

Pomocne umiejętności:
• znajomość branży turystycznej i systemów rezerwacyjnych
• znajomość niemieckiego,

Oferujemy:
• umowę o pracę
• prywatna opieka medyczna
• stabilne zatrudnienie



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2014-12-05
Wyświetlona: 5139 razy