Młodszy Administrator Service Desk

zlecenia it dla Credit Agricole Bank Polska / Wrocław

Tagi: administrator service desk Windows 7 Windows 8 Linux Android iOS Java

Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Odpowiedzialność:
Wsparcie Zespołu Service Desk w działaniach drugiej linii wsparcia IT czyli:
- w pracach administracyjno-biurowych, porządkowych i kontrolnych
- w rozwiązywaniu zgłaszanych incydentów i problemów IT zarejestrowanych w systemie centralnym konfiguracji, zarządzaniu i instalacji systemów operacyjnych oraz oprogramowania
- w rutynowych podstawowych działaniach diagnostyczno-serwisowych i podłączaniu urządzeń do infrastruktury sieciowej
- w wymianie materiałów eksploatacyjnych
- w inwentaryzacji mienia IT (masowe wymiany sprzętu, upgrade’dy systemów i oprogramowania, prace przygotowawcze do utylizacji itp.)
- w przekazywaniu zdiagnozowanych usterek do serwisów zewnętrznych

Oczekiwany profil:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub studenci ostatnich lat studiów informatycznych
- dobra znajomość i biegłe posługiwanie się komputerami, peryferiami, urządzeniami mobilnymi
- umiejętności analizy i rozwiązywania problemów zarówno sprzętowych, systemowych, a także dotyczących oprogramowania i jego konfiguracji
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows 7 / Windows 8 (znajomość Linux, Android, iOS będą dodatkowymi atutami)
- umiejętności dokonywania podstawowych napraw/wymian typowych podzespołów w desktopach/laptopach
- umiejętność konfigurowania podłączania urządzeń peryferyjnych
- wysoka komunikatywność, umiejętność słuchania, asertywność
- sumienność i dokładność, zorientowanie na cel i systematyczność działania
- podstawowa znajomość języka angielskiego w zakresie czytania dokumentacji

Oferujemy:
- umowę zlecenie
- możliwość zapoznania się ze standardami pracy w Service Desk w dużej międzynarodowej instytucji finansowej
- możliwość stawiania pierwszych kroków zawodowych w zespole profesjonalistów
- możliwość sprawdzenia się w praktycznym działaniu
- przyjazną atmosferę pracy



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-02-05
Wyświetlona: 5532 razy