Specjalista Helpdesk/Service Desk
dla HRBusiness Consulting / Warszawa
Tagi: CCNP Collaboration WAN LAN WIFI ITIL CCNA
Aktualnie poszukuję dla jednej z wiodących, międzynarodowych firm z branży TSL Kandydata, który będzie odpowiedzialny za:
- wsparcie Global Service Desku w sprawach związanych z siecią teleinformatyczną,
- wdrażanie rozwiązań centralnych oraz zmian związanych z bezpieczeństwem sieci w kraju w ścisłej współpracy z centralnym IT,
- udział w realizacji nowych kontraktów WAN,
- standaryzacja sieci i dostosowanie rozwiązań przyjętych przez grupę do IT w Polsce
Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...
« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-12-05
Wyświetlona: 4301 razy
Wyświetlona: 4301 razy