IT Helpdesk z j. niemieckim i angielskim

praca it: etat dla Adecco Poland Sp. z o.o. / Wrocław

Tagi: IT Helpdesk

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2007 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 34 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Pośrednictwa Pracy (364), Agencją Doradztwa Personalnego (nr 364) oraz Agencją Pracy Tymczasowej (nr 364).

Aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:

IT Helpdesk z j. niemieckim i angielskim

Nr ref.: ITHGE/2012
Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

• Wspieranie użytkowników (1 linii wsparcia IT)
• Utrzymywanie systemu i wdrażanie nowych rozwiązań IT
• Zarządzanie strukturą IT (serwery, oprogramowanie, telefonia, zabezpieczenia)
• Kontakt i współpraca z zagranicznymi oddziałami

Nasze wymagania:

• Wykształcenie wyższe informatyczne
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
• Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
• Doświadczenie w administracji programów Microsoft
• Otwartość i determinacja do poznania nowych metod i technik
• Elastyczność
• Umiejętność efektywnej samodzielnej pracy pod presją czasu
• Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

Oferujemy:

• Pracę w profesjonalnym środowisku międzynarodowym
• Możliwość nauki i rozwoju
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Umowę o pracę



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2012-04-10
Wyświetlona: 5105 razy