Specjalista ds. wsparcia IT z językiem niemieckim
dla Grafton Recruitment Polska / Toruń
Tagi: niemiecki klient support wsparcie II linia
Naszym Klientem jest międzynarodowa, ciesząca się renomą firma z branży IT, która drugi raz z rzędu znalazła się w gronie najlepszych pracodawców ogłoszonych przez Great Place to Work Institute.
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie Specjalistów ds. wsparcia IT z językiem niemieckim.
Miejsce pracy: woj. kujawsk-pomorskie
Zakres obowiązków:
- rozwiązywanie problemów, diagnozowanie i utrzymywanie infrastruktury niemieckojęzycznych klientów firmy
- reagowanie na zapytania oraz zarządzanie problemami w obszarze drugiej oraz pierwszej linii wsparcia dla klientów niemieckojęzycznych
- nadzór nad procesami oraz administracja zadaniami w celu zapewnienia stabilnego i niezawodnego funkcjonowania sprzętu
- stała optymalizacja funkcji oraz procesów zachodzących w firmie
Wymagania:
- gotowość na relokację do woj. kujawsko-pomorskiego
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2)
- min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta niemieckiego na I lub II linii wsparcia
- komunikatywna znajomość języka angielskiego – poziom B1
- umiejętności interpersonalne
- nastawienie na współpracę w zespole
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 6507 razy