Specjalista ds. wsparcia technicznego
dla Cyclad Polska / Wrocław
Tagi: support IT 1st 2nd 3rd niemiecki
Opis stanowiska:
• Zapewnianie najwyższej jakości wsparcia technicznego Klientom firmy
• Rozwiązywanie problemów technicznych (na pierwszej, drugiej lub trzeciej linii wsparcia) oraz ścisła współpraca z zespołem
• Zapewnienie odpowiedniej eskalacji procedur w przypadku nierozwiązanych problemów
• Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń
Wymagania:
• Minimum rok doświadczenia w pracy na linii wsparcia (pierwszej, drugiej lub trzeciej)
• Doświadczenie w pracy w środowisku Windows
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• Umiejętność pracy zespołowej oraz pod presją czasu
• Komunikatywność i chęć ciągłego rozwijania własnych umiejętności
Mile widziane:
• Doświadczenie w administrowaniu bazami danych oraz w pracy w środowisku Unix
• Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
• Doświadczenie w pracy z technologiami typu Java, Batch, Perl, Shell-Script
• Doświadczenie na stanowisku administratora Teamcenter
• Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
• Stabilną i ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze
• Możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności technicznych poprzez udział w szkoleniach
• Pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
• Dla osób spoza Wrocławia możliwość otrzymania pakietu relokacyjnego
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4823 razy