Support Specialist
dla New-Invest / Warszawa
Tagi: support wsparcie obsługa klienta IT helpdesk help-desk
Zakres odpowiedzialności:
• profesjonalne wsparcie dla touroperatorów oraz agentów turystycznych w biurach podróży (telefonicznie oraz e-mail)
• przyjmowanie oraz analizowanie zgłoszeń od użytkowników systemu oraz monitorowanie statusu ich realizacji
• wyznaczanie osób w dziale IT odpowiedzialnych za realizację zadań
• przeprowadzanie testów funkcjonalnych systemu
• przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu
Potrzebne umiejętności:
• sympatia do klienta i zespołu
• umiejętność w komunikacji z klientem oraz zespołem IT
• dokładność, staranność oraz umiejętność wnikliwego poznawania zagadnień i problemów występujących w systemach rezerwacyjnych
• umiejętność realizowania powtarzalnych zadań z zaangażowaniem
• biegłość w obsłudze oprogramowania biurowego (MS Office/Przeglądarki internetowe)
• swoboda w wyrażaniu się w formie pisemnej w języku polskim
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie
Pomocne umiejętności:
• znajomość branży turystycznej i systemów rezerwacyjnych
• znajomość niemieckiego,
Oferujemy:
• umowę o pracę
• prywatna opieka medyczna
• stabilne zatrudnienie
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5306 razy