Junior Service Desk Agent z językiem angielskim
dla Asistnet Work Group Sp z o.o. / Wrocław
Tagi: Helpdesk
Asistnet Work Group Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052
Aktualnie dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Junior Service Desk Agent z językiem angielskim
Opis stanowiska:
• filtrowanie i kwalifikowanie zleceń napraw IT,
• raportowanie oraz rozpatrywanie eskalacji klienta końcowego,
• aktywny kontakt (głównie mailowy) z naszymi technikami,
• utrzymywanie pozytywnych relacji z naszymi klientami biznesowymi,
• monitorowanie czasu realizacji zleceń,
• nadzorowanie poprawnego przepływu zgłoszeń,
• bieżąca analiza oraz walidacja danych.
Wymagamy:
• bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
• gotowości do pracy w trybie wielozmianowym w oparciu o grafik tygodniowy (24/7)
• otwartości na naukę,
• praktycznej znajomości pakietu MS Office (zaawansowana znajomość Excel),
• kreatywności i dobrej organizacji pracy,
• zdolności analizowania i wyciągania wniosków,
• umiejętności pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie,
• wysokiej kultury osobistej.
Dodatkowym atutem będzie:
• znajomość zagadnień związanych z obszarem IT,
• „żyłka” techniczna,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• pracę w młodym, nowo utworzonym zespole,
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• wsparcie w realizacji zadań i celów,
• szeroki pakiet szkoleń i rozwoju zawodowego oraz jasną ścieżkę kariery,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
• pakiet Multisport,
• pakiet LUX-MED,
• pakiet lunchowy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV na adres [email protected]
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4011 razy