Help Desk
dla Altimi . / Warszawa
Dla naszego Klienta, poszukujemy Specjalisty na stanowisko Help Desk (Lokalizacja: Warszawa)
Uwaga: na bardzo podobne stanowisko poszukujemy Kandydatów do Klientów z innych lokalizacji. Jeśli jesteś zainteresowany prześlij nam swoje CV
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników,
• wstępna analiza zgłoszonych błędów i przekazywanie do drugiej linii wsparcia,
• bieżąca współpraca z drugą linią wsparcia,
• monitorowanie systemu,
• zarządzanie użytkownikami i autoryzacjami,
• tworzenie dokumentacji technicznej
Oczekiwania:
• praktyczne doświadczenie w utrzymaniu systemów,
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• mile widziana wiedza w zakresie administracji bazami danych,
• znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
• możliwość rozwoju oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
• współpracę z wiodącymi firmami z branży IT,
• udział w ciekawych i prestiżowych projektach,
• pakiet świadczeń dodatkowych,
• pracę w miłej atmosferze,
• wsparcie dedykowanego Specjalisty ds. Rekrutacji podczas procesu rekrutacji i całego okresu współpracy
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), prowadzonych przez Altimi z siedzibą we Wrocławiu.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 3759 razy