Specjalista Service desk
dla Getin Noble Bank / 'Jastrzębie Zdrój'
Tagi: help desk IT hardware systemy Windiws
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
• udzielanie zdalnej pomocy technicznej (pierwsza linia wsparcia) pracownikom organizacji w obszarze IT,
• instalację i konfigurację aplikacji systemowych,
• wykonywanie procedur wykonawczych dla zleceń standardowych ,
• zarządzanie zgłoszeniami systemowymi.
Oczekujemy od Ciebie:
• znajomości systemów operacyjnych Windows,
• znajomości biurowych aplikacji biznesowych,
• znajomości podstawowych zagadnień sieci komputerowych,
• dobrej komunikatywności,
• mile widziany status absolwenta lub studenta ostatnich lat studiów informatycznych.
Dołącz do nas, a jak wszyscy pracownicy otrzymasz:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
• pracę w otoczeniu zaawansowanym technologicznie.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4179 razy