Pracownik Wsparcia Informatycznego
dla Getin Noble Bank SA / Wrocław
Tagi: wsparcie techniczne I linia wsparcia helpdesk IT Windows XP/7 MS Office
Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów / Kandydatek na stanowisko:
Pracownik Wsparcia Informatycznego
w Departamencie Administracji i Eksploatacji
Systemów Informatycznych
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie dla użytkowników systemów komputerowych (pierwsza linia wsparcia dla pracowników banku),
- obsługę zgłoszeń z kanału telefonicznego i poczty elektronicznej,
- rozwiązywanie problemów informatycznych,
- współpracę z drugą linią wsparcia.
Oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego maturalnego,
- znajomości systemów Windows XP, Windows 7,
- znajomości aplikacji Microsoft Office,
- znajomości podstawowych zagadnień sieciowych,
- umiejętności rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym,
- umiejętności swobodnej komunikacji w kanale telefonicznym,
- zdyscyplinowania, samodzielności, dyspozycyjności.
Oferujemy:
- współpracę na podstawie umowy zlecenia,
- dostęp do technologii informatycznych,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- możliwość rozwoju w dużej i dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...
« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Opublikowana 2012-03-13
Wyświetlona: 6134 razy
Wyświetlona: 6134 razy